وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

پر از گرد و خاک شده اینجا

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶ ب.ظ

چقدر دلتنگ اینجا و شما بودم. الان که این صفحه جلوم بازه اونقدر حرف برای گفتن دارم که نمی‌دونم از کجا و چطوری بگم. حس عجیبیه و راستشو بخواین یکم احساس غریبی هم می‌کنم. باید به خودم فرصت بدم.

چند روز پیش بود که به وبتون سر زدم و چندتا وب دیگه...

ح میکنم همه با وبلاگاشون قهر کردن :)

قهر که نه، جبر گاهی زورش از اختیار ما بیشتره.

موفق باشی

متشکرم.

سلام:)

سلام سلام :)

دستمال جادویی‌ها رو خیس کنم؟

آآآآآره شروع کنین :دی

سلام رسیدن بخیر

این روزا همه وبلاگ روبی دارن چیز جدیدی نیس:)

قهوه تون هم که حسابی یخ کرده!

 

سلام متشکرممممم
قهوه دیگه از دهن افتاده

خوش برگشتی. :)

مرسییییییی

خیلی عجیبه . بعد از سالها چرخ زدن در واتساپ و وایبر و لاین و تلگرام و اینستاگرام و کلی فضاها و شبکه های اجتماعی دیگه ، مدتیه من هم بازگشتم به گذشته . بجای نوشتن در اینستا در وبلاگ مینویسم ، بجای خوندن تحلیل ها و خبرها و اطلاعات تلگرامی مجددا رجوع کردم به مجلات و ... 

انگار که غنای بیشتری داره 

من اینجا حالم خیلی خوبه، خیلی... ولی چه کنم که نمیشه مثل گذشته بود.

سلااااام بانو

حالتون چه طوره؟

در چه حالید؟

خدااااقوت

سلام عزیزم
خوبم شما خوبین؟ روبراهین؟

راحت باش‌ خونه خودتونه :))

این تعارفات کافی نیست، باید بیاین کمک تمیزش کنیم :))

کمک نمی‌خوای برای گردگیری؟

الان چرا :دی

خونه خودته، راخت باش :)

مرسی مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">