وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد!

که هنوز ما زنده‌ایم...

دوشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۰۳:۳۲ ب.ظ

پست‌گذاشتن با گوشی هنوز برام سخته. لپ تاپ هم به نت وصل نمیشه. اینه که نیستم این روزا‌ با وجود اینکه خیلی‌ دوست دارم باشم و سعی می‌کنم باشم. 

خیلی مراقب خودتون باشین. خیلی از خودتون خبر بدین. خیلی ترساتون رو مدیریت کنین. روزای قشنگمون می‌رسه. حقمونه که روزای قشنگمون برسه. 

سلام بانوچه

خداقوت

ماهم زنده ایم

امان از ترس و لرزها

سلام عزیزم
زنده باشی همیشه عزیزم
آخ امان از این ترس و لرزها

آخرشو دوست داشتم ..

من که دلم خیلی روشنه از ریشه میکنیم از جورسومه های فسادو :))

عه چرا من فکر می‌کردم جرثومه درسته؟ ولی واقعا فکر کنم با ث درسته... آخه انگار با ث جرثومه‌ترن :))

تو هم مراقب خودت باش قشنگم

چشم چشم همه مراقب خودمون و همدیگه باشیم 

انشالله اخرش خیر باشه.

ان‌شاءالله.

امید ♥️🌷

این کلمه معجزه‌گر

خیلی مراقب خودتون باشین :گل

چشم شما هم همینطور :)

سلام.
ما هم زنده ایم

البته فعلا...

سلام... مواظب خودتون باشین.

به امید روزهای خوب 🌷🌷

به امید اون روزا...

ان شاءالله به خوشی آرامش و امنیت برگرده به کشورمون و دوباره با حال خوب کارهای روزمره مون رو انجام بدهیم

ان‌شاءالله

سلام. سلام. ما هم زنده‌ایم :) گاهی بد و گاهی خوب.

 

 

برا برخی‌ها می‌خوام چیزایی بنویسم، بعد پشیمون میشم و میگم بذار ناامیدش‌ نکنم. بعد باز به فکر فرو میرم که خب امید واهی به چه دردش می‌خوره؟ اگه با امید پیش بره و یهو شکست بخوره که بدتر میشه! و کاری نمی‌کنم و بیرون میام از اون محیط :(((

سلام امیدوارم خوب باشین... واقع‌بینانه‌ پیش‌رفتن و به همدیگه روحیه دادن بهترین کاره در حال حاضر... امیدوارم همه با هم و در کنار هم باشیم این روزا

شاید قسمت آخر نباشه ولی حتما فصل آخره :)

امید... امید... :)

الان انقلابم 

وجب به وجب ضد شورش وایساده 

تمومشون می‌کنیم 

مراقب خودتون باشین

سلام . یه دوستی میگفت 

مراقب خودت باش یعنی حواست باشه  اون کسی که بیشترین و بدترین ضربه ها رو بهت میزنه خودت هستی 

مواظب خودت باش

 

 

جالب بود

هیچ وقت دلتنگ فضای مجازی نباش.. زندگی ما واقعیه با آدمایی که اطرافمونن

وبلاگ و دوستام حسابشون با فضای مجازی جداست

آره حقمونه روزای قشنگ :)

به زودی می‌رسه :)

سلام

همه روزها قشنگه اگه قشنگ ببینیمشون

سلام
موافق نیستم با نظرتون. 
بعضی روزها واقعا سیاهن

سیاه نیستن شاید به مزاج ما خوش نیان

دیگه آدم داغ که می‌بینه دنیا به چشمش سیاه میشه. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">